Tuesday, February 17, 2009

MARI MENARI POCO POCO

Teringin melakukan aktiviti senaman dengan cara yang mudah dan menyeronokkan? Apa lagi, menarilah! Selain daripada berseronok, anda juga dapat mengeluarkan peluh dan menggalakkan peredaran darah.. Aktiviti ini juga boleh merapatkan hubungan apabila dilakukan bersama pasangan, keluarga dan kawan-kawan.. juga dapat menghilangkan stress serta serabut kepala anda..

Mengikut definasi WikiPedia, line dancing ni adalah sejenis tarian yang ditarikan oleh sekumpulan orang dalam barisan.. Poco Poco adalah sejenis line dancing berentak Indonesia..

Pergerakan dalam line dancing ni mudah saja, dan sesuai untuk semua peringkat umur serta saiz badan.Selain itu, tarian ini juga tidak memerlukan anda memakai sebarang pakaian atau kasut khas.. serta ianya boleh dilakukan pada bila-bila masa sahaja.

Jadi marilah join kami Nisa Batu, membuat senaman yang menyihatkan badan ini ye. sesiapa je boleh join kecuali muslimin..Maklumatnya adalah seperti berikut:

Tarikh : 06 Mac 2009 (Jumaat)
Masa : 8.30 malam
Tempat : Tingkat 2 Bangunan PASTI Pusat, Taman Samudera Batu Caves


2 comments:

MASYITAH MD.HASSAN said...

ada yg cakap tarian poco2 bila diamati berbentuk salib ( cara gerakan) ..wallaualam..ada betulnya tp ana xtau sumber sahih or tak..

Anonymous said...

Mmg betul pun..Langkah dia kedepan kebelakang kekiri dan kekanan. Walaubagaimanapun step ni kita boleh pelbagaikan. Tak perlu nak ikut step sebenar. Insyaallah kami akan bw kelainan...tungguuu..